Årets första julklapp=)

Ahh äntligen hemma! Mätt och belåten! Känner mig tung! Har haft en mys dag! Först en sväng på stan och sedan tacos hemma hos mina päron!

Fick en julklapp av min chef idag! Köksknivar=) Så jag antar att det är dags att slå på plattorna för en gångs skull och börja kocka=) En riskokare + ching chong knivar kan ju inte annat betyda än Agge ställ dig i köket och börja laga mat!

Men tillbaka till stan... Hade inte tänkt att köpa nåt mer till hemmet men... där inne på Bo magasinet stod den.. Ensam och väntade på att få följa med mig hem. Lampan jag stått och suktat efter på Cervera så många ggr! Jaa taklampan alltså... hade aldrig sett den tillhörande golv lampan! Å när kvinnan i butiken sa att en radio profil köpt taklampan och skulle bara ha golv lampan så slog jag till direkt! Å då sa hon: Synd för honom för nu är den din=)
Så nu ska jag lägga mig skit nöjd och vänta tills jag slår upp mina två blå för då får jag öppna två paket och sedan måste jag vänta ändå till efter Kalle, efter middagen och efter allt innan jag får alla mina klappar hemma hos mamma och pappa=)

Min nya lampa Rydens Metallica är inte bara fantastiskt läcker utan den är stor också=)





Ysl armbandet var för stort så nu har det blivit ett halsband!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0