Bye bye sweden hello africa=)

Sitter och myser med syster hemma över ett glas stark glögg! Planerar vad hon ska komma ihåg att göra åt mig när jag är borta!
Att beställa de där rosa tofflorna som kommer nästa vecka är mycket viktigt!
Sen att behandla min Mini som en liten prinsessa är ännu viktigare alltså prio ett=)
Två gå ut och sup dig redlös på Oscar och stappla hem kvart över tolv så de inte tror att jag har missat en lördag!
Tre, stor städa innan jag kommer hem! Ps ta gärna hit en städfirma som städar ändå fyra m upp på listerna=)
Å ringer Elle och behöver träffa en BFF så ställ in allt och ge av din tid!

Nästa ggr vi ses är jag förhoppningsvis en pepparkaka!!!


Har med mig två baddräker och tre bikinis so here I come!


Spräckte även mina nya jeans när jag skulle klä mig så det fick bli ett par svarta som även dem är en storlek för liten!=(

Har man halva gylfen nere får man av sig byxorna lättare när man är kissnödig=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0