Den som söker hon finner!

Vad jag har sökt och sökt efter min pälsmössa från ifjol och idag fann jag den äntligen=) Lycka=) 

Idag har jag hunnit med så mkt! Jag, lillebror och Madicken har varit hos mormor och hälsat på och skrattat över gamla minnen... några ex,

Hela familjen sitter på hotellet i Åre och ser upp mot Åreskutan när pappa kommer på att vi ska ta tid och se hur lång tid det tar för han att bestiga berget! På med en lysande tröja och så traskade han iväg! I receptionen sa de att för en atletisk person skulle det ta en halv dag... Vi satt och myste framför brasan när vi såg han traska uppåt! Halvvägs kom han iallafall innan han nästan fick en hjärtatack!

Sen den där ggr när pappa ligger och myser framför tvn och jag går och sätter mig på sängen och berättar att vi ska på fest! Å han frågar vad för fest? Å jag svarar förlovningsfest! Madicken hade förlovat sig i Grekland och bestämt sig för att flytta till villa! Å han svarar med Veem?

Har även fikat med bästa Elle ikväll=) Längesen vi sågs nu=) Men det ska vi sååå snart ta igen=)

Min nya blus och mina nyinköpta skor för dagen=)
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0