Dyrt att ligga på topp?

6 samtal och 19 sms från egypten kostade 869 kr såg jag på min telefon räkning idag! Men whatever behövde höra min bäbis pip trots att jag satt på en kamel mitt ute i öknen=)

Folk är hysteriskt stressad och springer för liv och död för att köpa de sista klapparna och allt det äckliga till julbordet!
Själv är jag i stort sett klar=) Så när jag kom hem från jobbet idag bestämde jag mig för att laga mat hemma eftersom det blev pizza till lunch!
Korvstroganoff och ris! Hade väl inte så mkt till val nu när man har en riskokare! Elle höll på att dö och menade vem kan inte koka ris? men faktiskt så var den inte så dum för det var första ggr jag inte stekte fast nåt i botten!

Så ett tips till alla som vet att jag är helt värdelös i köket... Jag kan inte göra gott kaffe så välj, springa ner på pressbyrån då du är här för att köpa två koppar eller ge mig en espresso maskin under granen!

Så här ser min made by Mama klänning ut på iallafall! Men dra bort den ny ätna magen och släng på en svart kavaj=)

 

Kommentarer
Postat av: Elle

ohh lala! hett Agge ;)

2008-12-22 @ 21:12:59
URL: http://elinbostrom.blogg.se/
Postat av: Aida

Gorgeousita!!! Slang på lite bling på de där then ur a 10!

2008-12-22 @ 21:49:25
URL: http://ilovemi.blogg.se/
Postat av: Babas Banani

WOW!!

2008-12-23 @ 13:58:14
Postat av: Anonym

Men herregud lilla vän du kan inte gå sådär!!

2008-12-23 @ 21:47:55
Postat av: Agge

Du kan inte! Men jag kan=)

2008-12-24 @ 09:17:20
URL: http://angelicasagge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0