Packning pågår!

Ja så var det äntligen dags för lite semester igen=) Den här ggr blir det inget sippa rosé i smink på Nikki utan nu blir det rida av.. jaa camel i öknen! Madicken ska bo hos mig under tiden jag är borta och vara barnvakt till lill prinsessan! Så just nu har jag fullt upp av packning och piffa och städa till innan jag drar ikväll=)


Igår var jag och Madicken ut till njurunda och åt lunch! Super gott och super trevligt! Även att de hade lite shopping i själva matstället! Så där hittade jag detta underbara ljus på svanbädd=)



Kartell stolen har fått en kompis=) En svart kartell lampa=)

Porten är pyntad och sååå fiiin=)

Packar alltid minst för en månad, jobbigt men visst det kan vara bra att ha! Man ångrar sig alltid och tänker... fan varför tog jag inte med den väskan!


Kommentarer
Postat av: Cicci

Ha det så underbart i Egypten!

Du måste bara besöka Giftun Island, en liten paradisö utanför Hurghada :) Det går typ 3 båtar om dagen dit.

Världens vackraste plats på jorden.

Kritvit sand och klarblåttvatten med massa Nemofiskar :) SÅ JÄVLA NICE :D ska lägga upp en bild därifrån på min blogg ;)

2008-12-04 @ 18:56:08
URL: http://c1cc1.blogg.se/
Postat av: Cicci

Kan rekommedera dig Papas också, en nice nattklubb i hurghada och ska du till "downtown" El Dahar, den älre delen av Hurghada, så måste du på ett ställe som heter Green Paradise, så jävla skön club, bra musik, bra drinkar ;D Och ät mat på Penuts Bar i El dahar. Världens, och nu mednar jag VÄRLDENS godaste mat! Ministry of Sound i Hurghada måste du till med nattklubb direkt på beachen ;D, sen har du funderat på att testa dyka, så gör det! så jävla nice :D



Ha en trevlig resa nu :)



Ska du dyka så är det

2008-12-04 @ 19:08:37
URL: http://c1cc1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0