Shop til I drop

Känner mig slut och helt förstörd! Är äckligt trött men det hindrade inte mig från att springa runt i svalls alla affärer=) Började med en kyckling sallad på Charm och sedan shopping shopping å ännu mer shopping! Till slut gav Madicken upp så jag och mamma bestämde att göra yttligare ett besök imorgon=) Halkade även till och spräckte ryggen på min päls=( Tur att jag har x antal=)

Här i ligger en Agge jacka från boomerang=)


En svart topp från favoriten Zara=)


Söta strumpor!


Nya ljus till min nya ljuststake!




Kommentarer
Postat av: Maja

Agge fyy faaaan vad snygg du var i juldags klänningen jag döööööööööööör!!!!!!!!!!!



I helgen kommer jag till Sundsvall o festar, hoppas att få se Sundsvalls lilla barbie då=)

2008-12-29 @ 21:09:58
URL: http://majaahlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0