Shopping idag och nu dinner out!

Hela dagen har jag provat och sedan shoppat! Men shit alltså nästa ggr måste jag ha bättre skor!!! Hade mina nya boots och jag trodde inte jag skulle få av mig dem inne på Bianco... ännu värre var det när de skulle på igen! Fuck imorgon får det bli några andra=) Även tyget till klänningen är nu fixad så imorgon kör vi igång med den! Den är allt jag drömmer om och vill ha just nu! Med oss hem hade vi kassar från Gant, Monki, Makeupstore och Kappahl=) Gav mig själv en julklapp idag! En svart sexig Bh!
Men nog om jul och allt där till för idag för nu ska jag iväg och äta en trevlig köttbit till två glas!
Fridens liljor=)




Pappas gran som han promt skulle köpa ifjol gjorde mig nästan åksjuk när jag satt i deras soffa och tittade mot den=)


Kommentarer
Postat av: Elle

hahaha shit är granen röd???????????

2008-12-22 @ 21:16:30
URL: http://elinbostrom.blogg.se/
Postat av: Agge

Jaa det är ju klart! Det är ju fam petterssons gran! Inte ser den ut som alla andra granar inte=) Röd med vita kulor! Och polka gris stänger med röda rosetter!

2008-12-23 @ 06:43:40
URL: http://angelicasagge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0