Strålande Jul=)

Jaa då var snart julafton för detta år över=) Tråkigt men samtidigt skönt för det betyder att snart är det sommar igen!
Det är så härligt att få mysa och umgås med dem man älskar!
Under granen märktes det att jag har varit en snäll flicka i år=)
 Nu ska jag hjälpa Madicken att smörja in kroppen med BUS, hon ska sova hos mig! Imorgon är det äntligen årets bästa fest=)
Lovely cant wait!


Jag imorse utanför mitt hem i stan på väg till mina föräldrar!




Eftersom jag bor själv får jag vänta med mina klappar tills jag kommer hem till mamma och pappa men detta låg framför min öppna spis imorse... Allt var från D och Inger=)


Min lillebror=)



Hade självklart med lilla älsklingen en sån här dag=)


Jaa här kommer lite av allt jag fick=) Fortsätter visa imorgon!  Fick allt från presentkort från Zara, Ikea, nagelförlängning på Vicke Vire, plattången från salongen där jag klipper mig, svart kort morgonrock and so on and so on=)



Skjorta från favvo märket Gant!



Kommentarer
Postat av: Ylva

Du glömde berätta att du bor med Dennis Bergström, men han kanske inte räknas i ditt liv?

2008-12-24 @ 23:33:01
Postat av: Agge

Den här bloggen är om mitt liv! Men vill du följa hans liv läs gärna hans blogg istället och så får du mer än gärna hoppa över min!=)



Ylva, Nils, Alex eller vilket kön du är! Komiskt med alla kommentarer att ingen står för vem man är utan ena dagen heter man Micke från svall en timme efter Alex och nästa dag anonym... men trots det är allt från samma IP nr?!

2008-12-25 @ 09:01:21
Postat av: nadja

fina julklappar gillar skorna

2008-12-25 @ 15:58:00
URL: http://rosalady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0