Onyttiga Måndag=)

Snart e jag lika blek som jag var innan jag reste bort! Men whatever=) Idag har jag jobbat på eftermiddan men innan det var jag på Mcdonalds och åt min lunch! Igår var det Max som var min middag och kvällen innan det var det Max som var min kvällsmat! Tur att man har bra ämnesomnsättning så man kan äta äta och aldrig träna=)
Idag har jag fått tagit fram min söta Gant basker som jag införskaffade mig på Arlanda=) Även det lilla YSL armbandet som ska få bli ett fint nyårshalsband=)
Barbro på mitt jobb hade en burk till mig där det stod God jul Angelica=) Och där i låg dem.. mina favorit kakor, nougatkakor=) Barbro kallar dem för värre än godis så därför har jag redan smällt i mig sex och räknat hur många jag har kvar! Så nu blir det till att borsta tänderna noga och somna till en film för imorgon är bra dag!

Gant Baskern=)




Mini har fått sitt jul bad=) Nu är det GI som gäller för henne då hon har lagt på sig efter alla korvar lillebror proppat i henne när jag var borta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0