Bråtti bråtti!!!

Mamma och pappa har tjatat i precis snart ett år över mitt presentkort på city trafikskola! Jaa det där hemska stället man måste gå till för att få ett körkort! Praktiskt taget varje gång vi setts... Att om det skulle gå ut skulle jag aldrig mer få några presenter! Så mitt i julstöket hittade jag kuvertet=) Tack gode gud!!! Men som sagt bråtti bråtti det går ut om 57 dagar!!! Så pass upp där ute på vägarna i stan för nu är det tyvärr dags!

Mina bortförklaringar till varför jag inte har det förbannade kortet...

Bor mitt i stenstan och det är väl där allt händer?
Det finns bra bussförbindelse å äckligt nära till Taxi!
Har ALLTID skjuts överallt!
Har kört in i en grind med en bil som rullat 17 mil!
Pappa hetsar som en galning!
Speglar är till för att spegla sig i, Inte att hålla utkik i!

Inte många som varit Porsche ägare utan att ha ett driving license=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0