Charmy day!

Vad vore en fredag utan CHARM? En söndag? Idag har jag hunnit med två charm besök! Mötte först upp Elle och Stina på charm i stan för en mysig lunch och en snabb shopping... sedan hämtade mamma upp mig och efter det skulle vi hämta upp pappa på majco! Jag sprang in och hämtade honom när jag frågade... pappa vad gör du?? Skit i det du... svarade han=) och sedan for vi till Birsta City! Även där charmade jag=)! Nu ska jag mysa i soffan till filmen All the boys love mandy lane med B&J och sedan få min skönhets sömn! Imorgon är en viktig dag! Det är lördag, det är Oscar och det är Elles birthday party=)

A little dress for my princess!
 
 
Eftersom jag inte har nån julgran får denna julgrans kula hänga i riset på öppna spisen! Super fiin!

På barn avdelningar kan man hitta allt från rosetter till fusk pälsar=)


Kommentarer
Postat av: Mia

Men guuud vilken kroppshållning alltså!!!!

2008-11-07 @ 20:30:28
Postat av: Agge

Oh yes! Efter en hel dag av shopping blir man som en slapp sill;)

2008-11-07 @ 20:41:28
URL: http://angelicasagge.blogg.se/
Postat av: Matilda

Snygg päls! Vilken barnavdelning är den köpt på om man får fråga? :)

2008-11-09 @ 17:54:27
Postat av: Agge

Den finns på HM i stan och i birsta city! Även i cremevitt!!=)

2008-11-09 @ 18:13:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0