Drygt att laga mat!

Varför ska man laga mat när man inte kan? Eller känner sig motiverad eller helst av allt bara vill sätta sig ner och måla naglarna???
Kom hem fem efter en tur med mamma! Vi var och införskaffade en outfit till Elles Gossip Girl party på lördag!!! Har egentligen massor me blusar och volang kjolar jaa allt man kan behöva! Men eftersom att det är Elles birthday vill jag dra på fullt ut!!! Å det var där mamma smart kom in i bilden=) Så nu är min lördags outfit Top Notch! Kommer bli asroligt!=) 

Men till min matlagning! Sätter på ugnen.. no light? Hmm undra vad för lampa som passar där? Ingen jag har hemma i allafall!!! Visst tar fram en kastrull me vatten för att värma till såsen.. oj råkade spilla ut det över spisen... Ner me såsen som tydligen hade gått ut 13 oktober!! Var det så länge sen jag lagade mat sist? Fram med filén.. ja just ja den låg ju i frysen! Aslätt att tina! INTE!!! Varför måste man äta?? Kan inte livet bara innebära att gå runt å se snygg ut?=) Det är man ju iallafall bra på!
Men trots allt mkt nöjd med hela veckans inköp!=) Gossip outfiten hålls hemlig tills tills på lördag!

Mina nya soffkuddar!


Nya ljuslyktor som fick en tillfällig plats tills vidare!


Lampan till hallen i svart blommig spets!


Nya jeans och nytt skärp!


Nu får Hermes och ralph lauren skärpen vila ett tag för här är mitt nya nitbälte i lack! Loves it!

Kommentarer
Postat av: Tobbe

Riktigt najs skärp! Ute efter ett nästan lika dant fast bredare och vitt! ;) Börjar ju bli en hårding av dig med!! xD

Take care darling, hälsa mini! =) P&K

2008-11-06 @ 21:55:32
Postat av: Elle

Fint skärp!! =) Lack och nitar ojoj!!! Börjar du gå i Tobbes fotspår... ;) hahaha men det var fint!!

Men jag är nyfiken på din outfit! =)

2008-11-06 @ 22:57:53
URL: http://elinbostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0