En ljusare vardag!


Då var lampan på plats i hallen! Äntligen ser jag mig själv när jag står på min favorit plats, framför spegeln! Hade redan en lampa där som en elektriker hade varit hit och satt upp på min begäran, men höll på att bli tokig över det galna ljuset! Såg inte klok ut! Det hela tog en kvart att fixa! Bjöd hit mamma och pappa! Så medans jag lät pajen svalna fixade de min hall! Super nöjd! Nu är det inte så mkt kvar att fixa här hemma!!! Ska bli vitt i vardagsrummet och mat stolarna ska bytas ut till svarta trä bänkar med massor av indiska kuddar! Ska gnida den magiska lampan ikväll och hoppas på att detta kommer att ske när jag är i egypten=) 

Nu ska jag snart möta upp Sis för en lunch=)


 

Kommentarer
Postat av: Elle

fin lampa!!

2008-11-12 @ 13:54:05
URL: http://elinbostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0