En skön dag=)

Fucking friday! Eller ljuvliga fredag? Allt jag köper nu för tiden är för litet! Har haltat fram genom stan med Elle idag! Vi har båda två skavsår! Elle pga nya sulor och jag på tok för små skor=(
Men utöver det har det varit helt Ok! Fredagslunchade med Elle på Charm=) Var och köpte två nya halsband! Ovanligt tomt att komma hem med en påse istället för tio=) Så när D stängde firman för dagen hämtade han upp mig så var vi och åt Max och panik shoppade en klänning till mig i sista minuten! Just därför jag inte provat den förrän nu! Och ja... det var på millimetern! Kanske dags att inse att jag är inte little XS anymoore? Men å andra sidan är jag propp mätt i magen=) Nu blir det fredags mys framför öppna spisen, (nä just det den kan jag ju inte tända för sist hoppade Mini in i den!) Får tända ljus och mysa framför tvn istället!

Imorgon kör vi en utgång! Så kul=)

Den lilla.. som var alltför lilla! Skulle gärna ha fått varit lite stretch så att de två får plats=)
(Sträcker jag på mig och tar på mig svarta strumpbyxor och min Gant blazer ser det säkert OK ut=)


Nyäten!


Ett av det nya!

Kommentarer
Postat av: Aida

love the chair!

e det Kartell?

2008-11-22 @ 18:12:29
URL: http://ilovemi.blogg.se/
Postat av: Agge

Jaa det e klart=)

2008-11-22 @ 20:12:26
URL: http://angelicasagge.blogg.se/
Postat av: My

Guud vilket fint halsband. vad är det för märke och vart har du köpt det?

2008-11-22 @ 23:26:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0