Fredagslunch=)

Idag tog jag sovmorgon! Å så underbart skönt ändå tills det blev bråtti bråtti för halv ett skulle jag träffa Elle=) Som vanligt lunchade vi på Charm och idag var det ovanligt lite folk i farten! Where the fuck is everybody? Birsta, staden på landet???
Och ovanligt lite fetaost i salladen! Två bitar var det allt?

Sedan gjorde vi Storgatan! Blev bara underkläder som ska få agera bikini om 20 dagar! Jag vet att jag är allergisk mot prickigt men det får gå ändå för jag kunde inte motstå dessa under jag såg i nån blaska igår! Tog fram mina baddräker för fitting i onsdags och det var allt annat än ok! Man väger numera  50+ så det var ***varning!
Stannade till på pressbyrån för att köpa nya Bild och fick en Elle på köpet!=)




Som tur är min bästis Elle smart! Jag hade shoppat i taxfree katalogen och det var inte heller Ok! Så nu med hennes lilla söta näsa och goda råd blev det detta till mig istället!!!=)


Kommentarer
Postat av: Pär

Jävla mormor-trosa, schteeek hett!

2008-11-15 @ 21:25:25
Postat av: Pär

Larvigt att du måste godkänna det. Schteeek!

2008-11-15 @ 21:26:39
Postat av: Elle

Haha tur att du bytte parfym! Den från Marc Jacobs luktar såååå gott, den är given på min önskelista!!! =)

2008-11-16 @ 10:00:48
URL: http://elinbostrom.blogg.se/
Postat av: Agge

Tur att jag är så pass sexig att jag passar i mormors trosor då! As heta=)

2008-11-16 @ 13:29:04
URL: http://angelicasagge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0