Hann jag ens ut?

Jaa vad finns det att säga om nattens fest? Jo att kvart över tolv var det Godnatt! Vaknade imorse kl halv åtta fullt utsmyckad med byxorna på! Inte ett minne på hur jag tog mig hem eller nånting egentligen. Ringde Elle vid halv tolv och hon var totaly dead då hon hade svängt runt på dansgolvet till fem i tre! Nåja bättre lycka nästa fredag=)

Trots mitt enorma skallebank tog jag mig upp ur sängen och for hem till mamma och pappa för att äta julbord! Jag tyckte att jag såg någorlunda OK ut men när min andra hälf kom brun blond och fräsch insåg jag att jag var allt annat än fräsch!!! Madicken ska sova hos mig på tisdag och Gud vad jag längtar=) Ses knappt aldrig nu för tiden. Hon har gått med i toffelklubben som alla andra förutom jag och Elle=)
 

Världens finaste tvilling syster <3
 

Kommentarer
Postat av: Maddicken <3

ÅÅÅÅÅ vad du är snäll... Tack för ett fint inlägg.. DU ÄR DET BÄSTA I MITT LIV!!!! älskar dej...

2008-11-23 @ 20:33:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0