Jag <3 Skor=)

Redan tisdag kväll... Jag fattar inte hur alla hinner med allt som ska göras? Alla mina planer på att rensa i mina skåp ligger på is! Istället har jag jobbat idag! Slutade två och då kom syster förbi och fikade! På vägen hem ringde hennes man och behövde skjutsas in på akuten så medans dem var där for jag och mamma ut till staden på landet=) Vi shoppade bla skor och ännu mer julpynt till mig! Vi åt även en mysig middag på två!

Mina nya älsklingar=) Bra smak där mamma=)



Min nya halsduk=)

Tänk att Ikea kunde ha en sån snygg servett hållare i plast=)


Kärlek <3


Kommentarer
Postat av: Lisa

Shit dom skorna var ju as snygga!!! vart är dom ifrån?

2008-11-19 @ 12:07:20
Postat av: Anonym

Tack jag älskar dem=) tyvärr har jag köpt dem på en second hand=(

2008-11-19 @ 21:30:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0