Me and my BFF=)

Elle tog mig på sängen imorse! Vaknade av att hon ringde halv elva! Steg upp och gjorde mig klar för en lunch nere på stan! Som vanligt blev det en Charm lunch=) Var in på Gina för att köpa koftan jag hittade på deras hemsida... nooops självklart fanns den inte! Efter det var det jeansen från bikbok som stod på listan som inte inte heller fanns i butik=( Suck och bu! Min teori verkar verkligen stämma... allt snyggt kommer INTE till svall? Men däremot hittar tydligen turister hit! På vägen till Nordea stod en hel flock nyfikna i en grupp med mikrofon bärande guide! Stadsvandring, och jag var lika förvirrad som vanligt tills Elle säger att hon också hade varit på den!!! Där ser man.. Vi bor tydligen i en intressant stad? Ska googla om det finns en city guidning nån lördag kväll framöver som visar vart den riktiga festen är?=)

Min bästa ELLE=)


Tog fram min gamla Gucci väska för rastning=)


Kommentarer
Postat av: Lena

Tränar du eller nånting du har smal & fin kropp:)

2008-11-20 @ 17:36:28
Postat av: Agge

Tack Lena det var snällt=) Noops har inte tränat sen jag friidrottade för ca 15 år sen.. då jag var tio!!! Det där me gym och pass är inte riktigt min grej=)

2008-11-21 @ 09:50:21
URL: http://angelicasagge.blogg.se/
Postat av: Issa M

Din väska e så snygg...har tänkt att köpa den flera ggr..men det har aldrig blivit av,. Det ee min faavvvooo gucci design! :)

2008-12-15 @ 18:35:52
Postat av: Agge

Tack Issa=) Det var min första äkta Gucci! Som numera bor i en Gucci kasse=)

2008-12-15 @ 22:06:41
URL: http://angelicasagge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0