My crazy family!

I en vecka har mamma planerat min lillebrors hemkomst/muck! Å när nåt ska göras så ska det göras ordentligt!!! Maddis kom till mig 22.30. Åt chips och gjorde oss iordning med smink och fin fina blusar! Sedan for vi hem till mamma och pappa för att hämta upp dem. Pappa ville inte att vi skulle åka för han ville inte sitta en kvart i bilen och vänta.. men vi åkte så klart ändå=) Satt i bilen på parkeringen där bussen stannar.. Vi var tyvärr inte den enda bilen där utan det var fler som satt i bilarna och väntade!
Mamma gjorde lag uppställningen, Jag skulle tända alla tomtebloss, Maddis skulle hålla i ballongerna och serpentinerna, pappa skulle sköta kameran och champagne flaskan och mamma skulle hålla en silver bricka med champagne glasen! Sitter där i bilen när mamma skriker att hon ser bussen som är på väg över bron... Jag tänder tomteblossen och så står vi utanför bussen och hurrar! FEL BUSS.. YBUSSEN FRÅN STHLM! Pinsamt pinsamt såå pinsamt.. In i bil jäveln igen och vänta och nästa buss som kom var det han!!! Lillebror höll på att dö... eftersom killarna på bussen skrikit: Hörrö P tror att din familj står där ute! Aldrig! Joo men visst det var vi! Jag sköt champagne korken rakt på nån sen skålade vi utanför bussen och skrattade hela vägen hem! Men nu är han äntligen hemma! Min baby brother=)


Kommentarer
Postat av: Elle

hahaha det roligaste jag har hört!! ingen som filmade kalaset??? ;)

2008-11-30 @ 23:20:23
URL: http://elinbostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0