Sister and I=)

En dag med syster är likamed en helt underbar dag!!! Vi åt lunch, var hem till mormor som inte var hemma! Åkte hem till sister för att hämta lite saker jag skulle få!!! ÅÅÅ vem kunde ana hur mkt kläder hon hade? Har inte varit där på ett halvår... blir alltid att hon kommer till mig! Så hon har varit grymt duktig på att shoppa på sistone! Hälften av allt var sånt jag aldrig sett innan... det var så fullt att två av fem garderober inte ens gick att öppna för då skulle allt rasa ut! Vi tog ett beslut att på tis nästa vecka kl två ska vi rensa hos henne och skänka det till röda korset=) Hittade till och med en underbar blus och en klänning i spets, måste bara strykas innan det används nästa lördag!=) Tack syster du är det absolut bästa jag vet=)

 
 

Kommentarer
Postat av: Issa M

Fan vad fina ni är Agge! Ni har sån shysst stil, snygga kläder, trendigt och a touch of glamour! Top Notch :) alla dina inköp knäcker...

2008-11-12 @ 22:48:46
Postat av: Babas Banani

AggeBagge =)

2008-11-13 @ 12:53:03
Postat av: Elle

Du måste bli medlem på bloggportalen!! :)

2008-11-14 @ 15:07:07
URL: http://elinbostrom.blogg.se/
Postat av: nadja

vilka fina jackor

2008-11-23 @ 21:44:38
URL: http://rosalady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0