Vill ha=)


Det absolut bästa jag vet är att springa i affärer men det det absolut värsta jag vet är såna som stavas Siba, Elgiganten och såna teknik stores.
Men ikväll spenderade jag nog en timme inne på Elgiganten! Jag hade fått lånat Bilfocus kamera som jag till slut aldrig gav igen.. för några helger sen tappade jag den i golvet för tionde ggr! Jag ser ingen skillnad på bilderna men det gjorde tydligen D, så jag fick följa med han för att införskaffa en ny! Å där stod den och skrek rakt ut... Agge ta med mig hem! Rosa super snygg liten kamera men nej nej.. det var kameran i montern bredvid D skulle köpa så klart!
En systemkamera! Såå näää den kommer jag inte att ta för hur ska den få plats i min lilla vuitton väska nästa lördag? Ser en ggr när den kommer att komma till användning.. när D ska fota mig när jag står längst uppe på en pyramid och vinkar glatt!
Var där så ootroligt länge att jag hann tjata till mig en ny locktång, försökte med en vit pytte liten laptop men nöjer mig glatt med nya lockar=) Tack D! =)
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0