Veckan som redan gått!

Redan torsdag! Imorgon är det fredag=) Men tyvärr är det en fredag utan min Elle=( Men mamma ska vara Elles stand in och fredags fika med mig=)

Har börjat jul pyntat lite lätt! Just nu älskar jag julen.. om några veckor hatar jag den!
Har bokat tid på city trafikskola så på måndag kl 14.00 ska jag dit för att få licens för att få köra med D! Blir lättare än med daddy eftersom vi gör sällan nåt ihop! Inte direkt att han följer med när jag och mamma ska ut på shoppen!
Gjorde även 2007s teori prov.. 1a ggr underkänd med tio poäng, 2a ggr klarade jag testet med 3 poäng över! Shit det ser ljust ut! Har nog mit körkort innan sommaren iallafall! Så då får även jag köra bland alla crazy people i france, istället för att sitta bak=)
Köpt yttligaren en päls! Men den var jag värd;)

Nu kl 23.30 ska jag till tågstationen! Hela la family ska stå där med champagne och välkomna hem min lillebror! Rosa champagne glas och rosa bubbel! Härlig start på helgen!
Idag är det prick en vecka tills jag reser till värmen och drinkarna=)

Madicken hos mormor!


Min nya pälskling=)


Christmas at my crib=)





Min utmobbade advents stake! Vilket enligt mig är en fabolus stake=)



Kommentarer
Postat av: Aida

gorgeous jacka!!

2008-12-07 @ 19:40:57
URL: http://ilovemi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0