Mys me lilla bus

Snart är fredagen redan över! Det gick fort! Min absoluta favorit dag, tur att det snart är fredag igen=) Lunchade med Elle och Annelie på charm idag!!! Ovanligt lite folk var ute i farten... trist! Hann även med lite shopping! En fin fin blus till Miss Elle och en rosa tröja till mig från barnavdelningen. Stod på prislappen 14 years old=) Tio år sen... undrar hur det går till???
 
Kom nyss hem har varit och ätit Macdonalds med Mr D. Blev besviken för hamburgare jag åt sist vilket var igåår.. var slut? Skitsamma spelar ingen roll vad det är för burgare allt går ner i min lilla mage... som förresten inte är såå liten längre! Måste sluta med allt onödigt skräp jag trycker i mig! Men det får bli efter ikväll för ikväll ska jag och min lilla bus katt som rivit ut alla kläder ur garderoben se American psycho, skrapa trisslotter, läsa tre nya skvallerblaskor och frossa=)
Imorgon är en annan dag!!!



(Tanken var att prinsessan skulle visa upp mitt nya pannband med rosett på.. men det var inte alltför lätt! Men är glad att hon gillar vimmel bilder iallafall)




Kommentarer
Postat av: Babas Banani!

Vacker Katt!!

2008-10-18 @ 10:39:09
Postat av: Agge

Hon är lik sin mamma=)

2008-10-18 @ 16:39:52
Postat av: Cicci

Världens sötaste MINI!!!!!!!!!!!!! i love her

2008-10-20 @ 09:07:01
URL: http://c1cc1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0