Dagens!

Började dagen med en ansiktsmask! Ahh det var välbehövligt efter en natt av ojämn sömn. Sedan mötte jag upp Elle och Niklas för en fredagslunch på Charm!
Är fortfarande nere över att Zara inte längre finns kvar=( Känner mig inte riktigt som en Gina brud! Men trots allt fyndade jag en vit tröja för hela 29 kr=) Men i all sorg har vi nog hittat en ny favorit! Riva som känns lite damigt har ett stort utbud av Friis & Company=) Tror jag måste ner imorgon och köpa lite roliga under=) Efter turen på den folktomma staden tvingade jag med mig mamma till ett besök på Birsta city! Där inhandlades det lite smink, en liten jacka på barn avdelningen att ha över party klänningen och en Club Blazer! Jaa det var väl typ allt för denna fredag! Så nu är det bara en vecka kvar tills det är happy friday igen=)



Från barnavdelningen=)


Gina!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Men Gina har blivit lite bättr ei af, men zara känns lite lyxigare trots att det är oxå ett vanligt märke :)

2009-02-06 @ 19:56:59
URL: http://thatssojuicy.blogg.se/
Postat av: Stina

ÅÅ.. det där bordet är så fint! Du får säga till mig om du någon gång tröttnar på det, så ska jag komma och lägga ett bud;))

2009-02-11 @ 13:32:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0