I feel alive!


AAA allt känns så bra! livet ler mot mig!=)  ÅÅ jag trivs så bra i min nya färg! Grät som vanligt när jag färgade det men det visade sig vara ack så onödigt! Har aldrig fått så många fina komplimanger på jobbet som idag=) 

Har nyss haft en date med Elle på Waynes och hon hade blivit överraskad med blombud på en iskall tisdag!=)
Det enda som känns nja just nu är att alla hjärtans dag faller in på lördag! Varför inte på fredag eller söndag? Eller kan man fira med sina hjärtan på oscar?=)





Helvete vad äckligt kallt det var ikväll... Ge mig sommar sol på rivieran i mina nya converse skor!




Kommentarer
Postat av: Elle

Åh vad bilden från france var fin! =) Längtar tills vi är där =)

2009-02-10 @ 21:22:58
URL: http://ellesworld.blogg.se/
Postat av: Linda

ALLTID lika vacker!

Spelar ingen roll om du så inte skulle ha nått hår så skulle du vara lika fin gumman!

Keep me updated!

Många Kramar Linda

2009-02-11 @ 01:26:38
URL: http://spjalle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0