Allvarligt?

Det kan omöjligt vara sant? Jag är sjuk så sjuk! Har feber och är sängliggande! Hostar och harklar. Det suger verkligen att vara sjuk med tanke på att det är prick en månad sen jag låg i halsfluss! Så länge höll det innan det var dags igen! Såå då var jag alltså inte bakis i söndags utan jag hade feber!  Väntar på att nån snäll själ ska komma och mata mig med kyckling curry från Baugetterian.

Så fort jag är frisk igen måste jag till en frissa.  Nu är det panik och ett absolut illa måste. Jag ser ut som en risboll och har nåt konsigt sår på näsan, som ser ut som ett stort brännmärke!
Vill ha tillbaka den här färgen men minns så klart inte vilken det var jag använde? Nä nu vill jag bara bli frisk och känna mig levande igen!


Kommentarer
Postat av: Elle

Fin hårfärg, den vill jag också ha! ;)

2009-02-03 @ 22:35:42
URL: http://ellesworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0