Kärlekens dag!

Tro inte att jag har stuckit till Paris och förlovat mig.. så kul har jag inte haft det! Det är mitt internet som har lagt av! Sitter just nu hos grannen Erik och kollar det jag missat sen i torsdags! Idag tog D med mig ner till Hudik där jag valde min alla hjärtans dag present! Och nu ska jag snart in i duschen för att bli fiin inför mitt firande av denna hjärtedag med mina vänner!=)

Ses i sofforna på Oscar=)

Jag efter mysig middag=)



Fick ett par skor av D=) (Han vet att jag är nog den enda som inte hoppar av lycka när jag får smycken... shoes are Agges best friends)



Fredagens söta köp!=)


Helgens viktiga läsning!


Madicken kom och hämta din hjärte present från mig!=) I påsen ligger mkt fiint!


Madickens assnygga cardigan som hon vägrar ge till mig=(

Kommentarer
Postat av: Elle

shit vilken cardigan Madde har då! Hon är som gjord för rivieran ;)

2009-02-14 @ 22:04:15
URL: http://ellesworld.blogg.se/
Postat av: Agge

Yes! Fattar ingenting! Inge jävla Gina där inte=)

2009-02-15 @ 14:10:35
URL: http://angelicasagge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0