Ny dag nya tag!

Mår riktigt bra idag! Kan bero på att jag hade fötterna ner och huvud upp för en gångs skull=) Eller att jag gick ut i fin form och drack istället för hällde! En skandal fri kväll helt enkelt=)

Nu ska jag göra ett snygga till mig efter utgång försök sen ska jag och Madicken möta upp Elle för en lunch=) Fast Madicken är jag nog inte helt säker på.. Inatt när hon kom hem till mig var hon i riktig fiin form! Och jag har ännu inte sett henne så hon sover nog djupt! Ovanligt av henne brukar vara tvärtom!


Lagkapten och domarn... ingen går hem före ett=) Dem känner ni nog till nu=)


Madickens second hand klänning gjorde succé=) Mer sånt tack!


Fantastiskt=) Lillebror plus flickvän! Ge mig ditt hår och lite till!


Jag i mitt nya skinn=) Å nää det är inga tight det är skinn byxor med fickor fram och bak och dragkedja med knapp! Fler frågor?=) Jaa hemma hos mig får man ha på sig skor om de är.. 1 nya, 2 assnygga, 3 utan svart klack!!!



Haha Elle är inte klok=)



På Oscar!=)


Min familj!


Syns det var Elle åker på torsdag? Yes ni gissade rätt.. Franska rivieran!=) Jag vill oxå följa men jag får vänta till slutet av Juli!


Madicken var trött när vi kom hem så medans jag värmde pizza somnade hon! Tur det ville inte ha pizza slem i min renbäddade säng!

Kommentarer
Postat av: Elle

hahaha shit vilka grisiga bilder :P

2009-02-28 @ 17:54:23
URL: http://ellesworld.blogg.se/
Postat av: Emma

TACK för igår! jag hade jätte kul =) ha så roligt ikväll =) själv ska jag tvinga dennis att se på melodifestvalen med mig. kramar

2009-02-28 @ 19:04:26
Postat av: Emma

varför är det Elins header? :) Eller har min dator hängt upp sig?

2009-02-28 @ 21:41:50
Postat av: Agge

Hej Barbie Emma=) Den ligger under konstruktion... sååå snart är den ännu bättre=)Vi älskar dig!=) kram

2009-02-28 @ 21:55:02
URL: http://angelicasagge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0