Shopping förbud!

Det råder totalt shopping förbud hemma hos mig! Känns riktigt jobbigt men samtidigt rätt så smart för ju mer kan jag ju shoppa i The City! Så idag efter lunchen på Charm med Elle och Nikki fick jag se men inte röra! Elle har också samma regel som mig just nu för hon åker ner till franska rivieran om två veckor! Puh tur det annars skulle jag gråta och slita av mig håret!=) Så ikväll när jag var på Ica kvantum fick jag passa på.. Jaa av det man nu kan köpa där! Typ labello, ny ansikts tvätt, och BUS. Jaa det var väl det som fanns! Men när jag tänker efter för en gångs skull.. Vad fan finns i denna stad att shoppa? Tur att de säljer svarta sopsäckar på Ica så man har nåt nytt att dra över sig!!!


Men skulle den här komma in på Asos igen i min size då slår jag till=)



Men dem här ska jag beställa från Nelly imorgon! Ett litet undantag=) Ett bra att ha undantag!


Kommentarer
Postat av: Cicci

Fan va snygga skor!!!! =)

2009-02-20 @ 22:13:38
URL: http://c1cc1.blogg.se/
Postat av: Elle

hahaha men ärligt, var det något du hittade på stan igår som du ville ha? Nä precis ;) Det finns inget att köpa längre!

2009-02-21 @ 14:24:23
URL: http://ellesworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0