Surprise surprise=)

Shit vad händer! Fick ett mess idag där det stod! Ring upp mig nu jag har en överraskning!=) ÅÅ som alla andra älskar jag detta ord!!! Höll på att spricka av förväntan när jag ringde upp!!! Tankarna for runt.. har Mini fått ett syskon? Har jag fått ett Marc Jacobs armband? Jaa tusen tankar och jag vet fortfarande inte vad det är! Får veta över en middag ikväll men jag fick veta att jag behöver mitt PASS och vara LEDIG andra veckan i april=) Det var oväntat det är ju inte ens tre månader sen jag var i Egypten!

Återkommer när jag vet destination!

Då är frågan.. Behöver jag bikini eller ska jag åka nånstans där man behöver tights? Ingen aning!



Kommentarer
Postat av: Tobbe

Haha den där slipsen känner jag igen! =)

2009-02-17 @ 21:31:12
URL: http://larralicious.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0