8 dagar kvar till våran dag!

En vecka plus en dag tills tvillingarnas viktiga dag! Å frågan som alla ställer är:  Vad vi önskar oss? Svårt när det var julafton för mindre än en månad sen, och vissa klappar har man knappt hunnit använda! Nää tror inte jag önskar mig nåt speciellt förutom att Madicken ska vara hemma helgen vi fyller år... Men så blir det icke! Hon ska på nån kryssning=(  Så nu sitter jag här framför datorn och hoppas att jag ska hitta nåt kul att slänga in på listan!=)

Jag imorse i min nya Boomerang jacka på väg till bilen för att ge mig ut i trafiken utan skylt... Skiten vägrar fastna! Alla säger att jag kör för fort... då får de se upp till veckan när nya imprezan kommer och ska bli min övningskörnings bil!






Kommentarer
Postat av: Madelené Pettersson

BARBIE... Jag firar dig till helgen..:) En fet fest för den BÄSTA TJEJEN I VÄRLDEN!!!!tack för idag...

2009-01-18 @ 21:25:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0