A new dress!

Ringde mami och frågade om hon ville vara med mig och åka runt på olika second hand idag men hon hade inte tid så lillebror har varit min chaufför=) Och så klart att det lönade sig!!! Hittade en klänning som passar utmärkt till helgen när jag ska ut och ha kul!
 
Imorgon är sista dagen med mediciner så på lördag tänkte jag sitta i baren på Oscar och suga i mig rosa drinkar!!! Såå länge sen jag var där nu och sista gångerna vi har varit där har vi suttit i ett sällskap nere i sofforna och det har resulterat i att jag aldrig träffat nån jag känner för det har druckits så mkt att jag har måsta krypit hem vid ett!

Det är en lång klänning men mamma ska hotta den på fredag=) I like it short, to short=)

Slänger upp en bild på mitt lyckad köp ikväll efter middagen!=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0