Adderar Halsfluss till listan!

Som om det inte räckte med mitt onda ben! Jag har halsflussisar=( Onda är dem också! Så klart!

BRA ELLER DÅLIGT ATT VARA SJUK?

Märktes tydligt när jag gick upp för trappen att jag inte har ätit nåt sen lunchen i fredags... Hade på mig en bandlös BH som hängde runt naveln när jag kom in och tog av mig skjortan.


Släktmiddag med respektive imorgon.. Mormor håller i tillställningen och det bär iväg ner mot Hudik. Och eftersom jag är sjuk kan jag avgöra själv en timme innan avgång om jag följer med eller inte!

Stressen som annars är ens vardag förvandlas till ett lugn och det bara ploppar upp idéer=)
(Som detta exempel.. hittade ett rött oanvänt skärp med prislapp kvar på från friis & company som fick bli ett armband!)


Igår kväll fick jag mitt hår fönat och plattat!

 

Mamma hade gjort lax med skalade potatisar och sås. Till efterrätt fick jag en hallonpaj med vaniljvisp! Och allt levererat till mitt hem så klart! Synd att det bara var vispen som jag kunde svälja!
 

Det som suger är att jag missade Rean.. Men samtidigt ack så bra.. Rean är oftast skiten man innan jul ändå inte ville ha!


Kommentarer
Postat av: Elle

fint armband/skärp!

2009-01-05 @ 18:48:10
URL: http://elinbostrom.blogg.se/
Postat av: Jessica

Men din stackare, hoppas du blir bra snart.

Jag har ett par marinblåa hunter, dom är lovely och såå sköna=) krya på dig

2009-01-05 @ 19:32:06
URL: http://jessicalivh.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0