Keep it or leave it?

Det här är helt galet.. har planerat i evigheter på att rensa ut lite men ack så svårt det är!!! Ja men den här knappen kan man laga, den här sömmen går att fixa osv osv.. men! Kommer jag att använda det??? Så ikväll tog jag ett djupt andetag och tog fram en svart sopsäck och höll andan när jag slängde ner kläder i säcken! Känns som man slänger en del av sig själv.. trots att det bara är ett jävla klädes plagg? Har ont om plats och jag vägrar att flytta bara för att få större garderob hellre går jag naken!=) Så förhoppningsvis kommer jag nu i framtiden lättare att finna det jag söker! 


Hade 7 stycken behöll 2.. Så nu blir det till att välja ut garn och muta mamma som är expert på att virka bikinisar=)


Fick ett nytt smyckeskrin i lördags... där jag ska förvara alla mina klockor när jag kommer till låd rensning!


Först slängde jag dem.. men sen ångrade jag mig.. kan användas på nåt party ute på terassen elr nåt?


Kommentarer
Postat av: Västerås Finest (Linda Spjälle)

Tjaaaaaa!

Visste att du hade en blogg men som jag har letat efter den ahhaha

Men HUR ERE?

Stooor Kram

åhh du GRATTIS i förskott gumman!

2009-01-20 @ 22:50:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0