Trodde alla hade en mail?

Kommentarer är mer än välkomna på min blogg! I LOVE IT! Men kommentarer där man är anonym eller bara är en bokstav utan en email eller bloggadress sollas bort direkt!

En kommentar är en åsikt.. Nåt man står för! Jag fick lära mig redan som liten att stå för det jag tycker och tänker! Trodde alla hade mail/blogg det är ju trots allt 2009? Så jag ser ingen som helst anledning att publicera en sån kommentar där nån sitter i grannstugan och är avis. Eller ni som kommenterar ena dagen som Sune från Skåne och andra dagen som Ante från Svall fast det är samma IP nr är inte heller nåt jag känner för att slänga upp på min blogg!
I dont get it? Tycker man nåt står man väl för det?

Men nog om detta trams, nu ska jag ta och plocka upp alla kassarna från stan eftersom det blev så sent igår!


Peace=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0