Me and Posh!

Jag och Beckhams spelar inte dirket i samma liga men en sak har vi gemensamt... Vi skålar i likadana glas!!!=) Höll på att trilla ur soffan när jag satt och såg när makarna Becks flyttade till LA och Posh var bjuden på brunch.. Likadana glas!=) 



Lillebrors flick/vän Emma är sjukt vacker!=) Kul att de ville komma till mig en Fredag=)


Blir tyvärr ingen utgång ikväll.. Elle är alltför sjuk så därför slänger jag upp den här bilden! Elle minns du Nikki förra året??? Även att jag var så korkad att jag inte köpte den till dig=(

Kommentarer
Postat av: Lillebror

tycker att Emma ser lite trött ut :) men hon är lika fin för det :P

2009-01-17 @ 21:55:26
Postat av: Madelene Pettersson

Hon är ju vackrast i världen.. men om barbie fick vara med på bild, vart var hennes Ken?(Dennis P)



Älskar er alla!!!! kram

2009-01-18 @ 11:02:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0