Mycket att stå i!

Ikväll har jag bjudit in till middag! Var och shoppade loss i onsdags och skickade iväg ingridienserna till enchilades mästaren och två timmar innan utsatt tid ska jag hämta upp maten och slängde in den i ugnen hemma!!! Fantasktiskt lätt att bjuda hem folk när man alltid har folk omkring sig som ställer upp!=)

Men det är timmar till dess så nu snart ska jag gå ner och äta lunch med Elle på stan! Måste passa på att shoppa för snart är det väl bara Vero moda och Gina tricot kvar i stan... Nu slänger Zara och Flott in handdukarna!
Plus att mina fina svarta sammets galgar jag fick av mamma skriker efter dresses! Så får se vad Svall shopping har att erbjuda mig idag=)


Hittade ett roligt halsband i lådan! Med prislappen kvar!



Alla galgar måste matcha! Har några svarta sammet som väntar på att bli hängda=)


Hittar jag inget på stan tar jag Madickens byxdress!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0