Sjukare än så här har jag aldrig varit!

För två timmar sen skrek jag.. Skjutsa mig till akuten eller så ringer jag en ambulans själv! Fick istället hjälp in i duschen och efter en halvtimme i den tog jag mig till sängen igen.
D hade varit snäll och handlat halva apoteket åt mig! Så samtidigt som jag grät av hur ont jag hade modellade han fram och tillbaka i sina nya skidkläder från HH som han shoppat på vägen till apoteket!
 
Till slut fick jag psykbryt för jag vill också kunna springa runt nere på stan och handla allt jag ser! Så för tio minuter sen hjälpte han mig att shoppa ett par svarta Hunter stövlar=) Eftersom att jag är så groggy så ser jag knappt siffrorna på visa kortet! Men nu är de beställd och betald så förhoppningsvis har de kommit innan det blir plaskigt ute=) 

Nu har jag äntligen köpt ett par Hunters!



Man ska vara tacksam så länge man får vara frisk och må bra=)
Istället för att gnälla om allt man vill ha!

Kommentarer
Postat av: Handlarn

Sitter inte du i kassa på ica typ?

2009-01-07 @ 18:56:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0