Happy friday!

Det var den fredagen! Å snabbt gick den=) Dagen började bra me Elle! Lunch och shopping! Endast en tröja blev det! Efter en nap gav jag mig ut på vägarna!

Ingen bra kördag för jag var så irriterad! Blev skit sur när jag körde uppe på södermalm.
D säger: Får man uppkörning här där det är mkt villor och lekande barn är det noga att man använder speglarna!

Va? Det är väl bättre att hålla ögonen på vägen! Inte i speglarna där jag då bara kan se de stackare jag kört över? Fattar inte???

Imorgon har jag iallafall mitt kalas för mina vänner=) Så nu håller jag på att röja undan och försöker få mitt hem skinande rent!=)
U say What??


Lite svårt att få nån jävla ordning när man har en bäbis som till och med sitter i knät när man är på toa!


Mini is in heaven!=) Hon älskar lådor och garderober!



Nä nu till det bästa.. av med jeansen och på med morgonrocken och mysa ner i soffan!



Kommentarer
Postat av: sanna

jasså? :) ja då får man skynda sig på då, hehe. var de i stan eller birsta? :)

2009-01-31 @ 10:35:24
URL: http://sallee.devote.se
Postat av: sanna

haha ja va dum jag är, du skrev ju stan! :P

2009-01-31 @ 11:54:37
URL: http://sallee.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0