Solen skiner..

å även jag! Iallafall mitt ansikte! La mig efter middan igår i ett solarium och resultatet är inte vackert! jag är bränd! Ser ut som om jag gråtit floder inatt.. åå ännu värre hur ont jag hade i natt=( Men blir det som jag tänkt så ser jag grym ut imorgon och det är det som räknas!=)
Sister sov här inatt för imorse skulle hon sätta sig på en buss för att sedan ta färjan/skeppet/båten/ekan/Yackten till Helsingfors och festa över helgen! Sen nästa vecka sticker hon ner till sthm på kurs såå nu står jag här själv och uttråkad.. iallafall en halvtimme till för tolv ska jag möta upp Elle för fredags fika och den obligatoriska fredags shoppen!


Köpte en frans väst till Madicken och kan inte förstå varför jag inte köpte en till mig också???






Varför stå och diska när man kan använda papptallrikar? Det har jag gjort i tre år och än har ingen klagat!=) Men en varning! Går ej att köra i micron de börjar brinna! Talar om ny erfarenet efter middan igåår!

Kommentarer
Postat av: Madelene kungen petterson

Nu sitter jag på bussen:) full som en kastrull:) vi hinner kanske ses på måndag innan jag drar till stockholm:) älskar dej. Ha kul i helgen och ta hand om dej.. Jag ska festa och sjunga för dej.. Puss

2009-01-30 @ 13:41:51
Postat av: Anze

Hej babe! Och grattis i efterskott!! fick för mig att det var imorrn du fyllde :/ Har inte fått nåt mess aå jag har en annan förfestinplanerad.Kanske tittar förbi innan oscar annars måste vi ta en drink eller två därinne :P Kram

2009-01-30 @ 19:29:38
URL: http://anze.blogg.se/
Postat av: sanna

Är det den som är från bikbok? :) jag tyckte jag letade och letade men jag kunde inte hitta den! :(

2009-01-30 @ 21:39:04
URL: http://sallee.devote.se
Postat av: Agge

Yes it is=) Joo men den måste nog finnas de hade ju inte ens plockat upp dem=(

2009-01-30 @ 22:20:52
URL: http://angelicasagge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0