Suck!

Kan snart känna mig blåst på mina Hunters... Ringde till sko affären i Danmark nyss och han minns att han pratat med mig men mer än så minns han nog inte! Dem hade inte ens öppnat paket med Ilse J stövlar jag sänt tillbaka förra veckan... Men den som väntar på nåt gott väntar aldrig för länge? Eller för länge så man hinner hitta nåt annat???

Men om dem jag har beställt tar en evighet att få så jag kan tänkta mig hur svårt det ska vara att få tag i dessa!



Nu ska D bjuda mig på lunch=) Även att hans födelsedagspresent till mig har kommit men jag får inte öppa än=(



Kommentarer
Postat av: Magnus

Men sluta puta din TÖNT! Samma jävla pose på alla bilder och peacetecknet..? Herregud

2009-01-21 @ 15:19:26
Postat av: Agge

Amen herregud??? Tydligt att du gillar det för du verkar ju följa bloggen med punkt och pricka eftersom du är så duktig på att snappa upp så viktiga saker?=

2009-01-23 @ 15:40:19
URL: http://angelicasagge.blogg.se/
Postat av: Idaaa

skit snygg jacka ! :)

2009-01-25 @ 18:56:41
URL: http://tyypida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0