Typiskt!

Just typiskt att jag är sängliggande denna helg med start från 13.00 igår!

Jag har såå ont i benet och har feber och tar mig inte ens upp ur sängen=( Doktorn sa: När spriten går in går vettet ut! Nästan så man skämdes lite! Pappa som skjutsade mig fram och tillbaka från sjukan sa: Du behövde ju inte var så precis in i detalj vad som hade hänt! Men nu är det som det är, så när min gamla vän Maya är på celebert besök med sin love så ligger jag svettig och kan inte ens ta en dusch!... Jaa just typiskt!!! (Eller så är det ett tecken på att jag borde göra en resa till Lala land?=)

Så denna lördag matchar jag mitt bandagerade ben med värmande tofflor istället för heels=(

Maya=)

Kommentarer
Postat av: Elle

vilka söta strumpor!

2009-01-04 @ 13:14:04
URL: http://elinbostrom.blogg.se/
Postat av: Agge

Jaa visst e dem=) Från Lindex barn avdelning.. Alldeles perfekta i storleken=) Typ 14,50! =)

2009-01-04 @ 16:23:58
URL: http://angelicasagge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0