Ge mig ett sömn piller! Tack!

Vaknade inatt tio över tolv.. OK tre timmar var det allt??? Fattar inte jag som skulle kunna sova i ett dygn har inte sovit mer än fem timmar de senaste nätterna! Klev upp för att gå på toa och kände att nu är det dags att åka upp på sjukan. Tände lampan och vad ser jag? Törnrosa ligger i soffan i mitt sovrum och sover! Hon sover alltid i sängen men eftersom jag tröttnat på det så har jag köpt flera olika bäddar och fina kuddar till henne att sova på! Blev tvungen att peta på hene för att dubbelkolla att hon verkligen var vid liv! Nu ska jag försöka fixa till mig lite... Pappa hämtar mig halv elva för att skjutsa mig till doktorn! Tänk vad skönt om doktorn kunde komma hem till en? Då slapp man duscha, sminka och klä på sig!



Kommentarer
Postat av: S

Jo, för att sminka sig är ju livsnödvändigt om man ska till doktorn? Eller?

2009-01-05 @ 12:34:22
Postat av: Agge

Jaa jag bor ju mitt i Stan!

Inte ute på landet eller i söråker!

Å sen hämtar jag ut mina recept på apoteket som också ligger mitt i stan och då vill man väl se helt ok ut?=)

Fast det måste vara skönt för dig som kan dra en plast påse över huvudet utan att få nån reaktion där du bor! Så avis jag är!

2009-01-05 @ 12:48:50
URL: http://angelicasagge.blogg.se/
Postat av: Stina

Det låter inte som nåt kul tillstånd det där! Doktorn vill man ju inte ha att göra med i onödan. Hoppas du blir bra snart..



P.S. Vem orkar läsa bloggar som skrivs av folk man inte känner?? (Jag antar att "S" inte är en kompis till dig..?=P)

2009-01-05 @ 14:49:36
Postat av: Agge

Nää usch å fy Stina för att vara sjuk=(



Jaa det är ootroligt vad det är många som kommenterar med en bokstav och inget mer??? Står de inte för vad de tycker??? Känns lite patetiskt! Pinsammmast är dem som heter olika för var dag men ändå skriver från samma IP nr!?

2009-01-05 @ 15:35:42
URL: http://angelicasagge.blogg.se/
Postat av: Elle

S: Om man sminkar och fixar till sig så känner man sig mycket piggare och det kan ju vara en fördel när man är sjuk...Eller?

2009-01-05 @ 15:39:38
URL: http://elinbostrom.blogg.se/
Postat av: Stina

hahaha.. dom kan inte slita sig från det här placet;) Man kanske måste passa på att be "S" om en lista över var man får vara sminkad och inte. Så man inte gör bort sig menar jag. Det gör han säkert så gärna..=P

2009-01-06 @ 11:13:30
Postat av: Elle

Jag sminkade mig när jag gick ner till ICA och handlade idag, undra om det var ok? ;)

Och du Stina, jag och Agge vet vem denna "S" är...det är en hon...

2009-01-06 @ 14:43:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0