Lets go shopping!

Kvällen bara sprang iväg igår! Eftersom jag kände mig pigg i kroppen så var jag ner till källaren och stuvade om i kaoset! Hur mkt sparar man på sig egentligen? Hittade några roliga lampfötter som fick följa med upp! Hittade även Uggsen men de fick ligga kvar i kartongen till nästa säsong eller säsongen efter det.

Nu ska jag om några timmar möta upp syster nere på stan för lite speed shopping och en god lunch på Coffee! Ska ju jobba idag på eftermiddagen!
 
Min inköpslista säger att detta ska ligga i kassarna som följer med mig hem idag..

Dofljus från yankee candle, Blommor till köket, Skinnbrallorna från BikBok (lär ju inte finnas men jag hoppas), vardagsblus från Zara och Öljäst tabletter! Det var allt tror jag?











Kommentarer
Postat av: BO

Har varit hem till dig en gång på förfest med en vän! Tyckte att ditt hem var jätte fint redan då bland det finaste jag sett. Ha det gött!

2009-01-07 @ 14:54:29
Postat av: Agge

Tack! Det var snällt! Vem var du här med?

2009-01-08 @ 11:48:26
URL: http://angelicasagge.blogg.se/
Postat av: DB

Fin bild=)

2009-01-08 @ 11:51:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0