Skor!

 

Jag trodde att jag hade skorna till juldagen klar men i och med att jag prov gick dem ner till Invito och tillbaka så insåg jag att jag inte har fötter som en prima ballerina!

 

Så därför köpte jag dem här stabila pjäserna! Jag behövde svarta boots men det verkar inte vara min grej så jag får köra på ett par svarta strumpor i dem! =)

 

 

 

 

Så om någon är utan ett par killer boots i storlek 38 har jag ett par från Nelly white label om någon vill ha dem! Men då får dem hämtas upp hemma hos mig!


 


Kommentarer
Postat av: L

Jag älskade skorna, vad ska du ha för dom? :)

2011-12-27 @ 09:39:55
Postat av: Agge

Jag var otydlig! Dem var gratis! =)

2011-12-28 @ 13:52:13
URL: http://angelicasagge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0