Toppen dag!

 

Idag har jag haft sanslöst flyt!

 

Jag hade en lista med saker jag skulle göra och saker jag skulle köpa! Först var jag ut till Nordljus för att byta en julklapp! När jag väl var där såg jag en grej jag hade hängt undan veckan innan jul för dem hade bara en! Och tro på tusan att den fortfarande var undanhängd! Det är födelsedags present till min syster!

 

Sen skulle jag köpa halsbandet som enligt den ena expediten var slut! Då kommer en annan tjej och frågar om jag ville han halsbandet man knyter? Jovisst hade hon ett bakom disken! Blusen jag skulle prova var på 50% REA! Skjortan jag hade hittat till Dennis fanns i alla storlekar förutom M, men så tog jag ett varv i butiken och vips så hängde en M bland stickade tröjorna! =) Turen fortsatte så jag köpte en skjorta och ett par jeans! Dock för låånga men mamma ringde nyss och berättade att hon redan hade lagt upp dem <3

 

Toppen shoppingdag med andra ord!

 

Fick en ring av mamma när vi var på nordljus! Fanns bara 1 ex av den också! Jäkla tur alltså! =)


 


Kommentarer
Postat av: Emma

Skitsnyggt halsband agge! :) gott nytt år på dig!

2011-12-31 @ 11:48:00
Postat av: Agge

Tack detsamma Emma så kul att du läser min blogg! =)

2011-12-31 @ 15:14:00
URL: http://angelicasagge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0