Den största gåvan

 

I livet är helt klart enligt mig att ha en tvillingsyster!

 

Tänk er att alltid ha någon så tight vid er sida. Nån som förstår en, alltid lyssnar och känner likadant.

Redan från när man är liten. Tänk er att ha med sin bästa tjejkompis på resor med familjen, till första dagen i nya skolan, på kvartsamtalen och alltid någon som ser efter en när man går ut på krogen =)

 

Vi skickar minst ett sms till varanda varje dag och försöker ringa varandra varje kväll för att resumera dagen och säga gott natt!

 

 

Trots av vi är varandras totala motsatser så är vi ända så lika på något sätt!

 

Så Grattis min fina hälft =)

 


Kommentarer
Postat av: Cicci

Grattis till er båda! Hoppas ni får en underbar dag! Och massa fina presenter! :)

2011-01-26 @ 16:21:27
URL: http://c1cc1.blogg.se/
Postat av: Madicken

Guuuuuuud vad fint skrivet! tack detsamma till dej! Å jag blir alldeles tårögd! Du är den bästa människan i mitt liv! <3 love you

2011-01-26 @ 23:11:35
Postat av: Maja

Å vad fint!! Grattis bästa tvillingsystrarna, hoppas er dag var underbar!! Kramar från Maja i LA där det minsann fortfarande är den 26e :)

2011-01-27 @ 08:50:11
URL: http://majaahlund.blogg.se/
Postat av: Frida

Grattis i efterskott. Kram från Frida

2011-01-28 @ 17:56:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0