Mitt 2010 som nu är slut!

 

 

Fick en MacBook för att Dennis ville slippa mitt tjat om blogg bilder och annat trams =)

 

Började äntligen plugga! Butiksledarutbildningen på distans! =)


Den här utbildningen har redan förändrat mig så mycket och än är jag bara i starten!

Är så tacksam för att jag fick börja den =)

 

Fyndade som aldrig förr på mina secondhand pärlor, allt från Busnel, Mulberry, gamla perfekta lee jeans päls päls och åter päls =)

 

Vi tittade på hus och vann budgivningen på ett men efter mycket hit och dit har vi beslutat att bo kvar tills jag pluggat klart!

Vilket jag inte har ett dugg emot jag ääälskar att bo mitt i stan och skulle kunna göra det resten av mitt liv.. men det är svårt med två bilar med parkering mitt på stan och att Dennis vill ha lite gräs mellan tårna och ett eget garage att fylla med leksaker!

Men vi ska nog kunna samarbeta fram ett beslut till sommaren =)

 

Åkte till Mallis med min sambo, lillebror och hans fina Emma =) Nu är vi alla grannar! Vi bor vägg i vägg =)

 

 

Vi bilade till Ullared och Göteborg med mamma, pappa syrran och hennes sambo!

 

Jag åkte till Frankrike för fjärde gången dock blev det Paris istället för rivieran i år!

 

 

Dennis tog fram The Ring ur fickan i Eiffeltornet! Älskar den en av de finaste diamant ringarna jag sett! =)

 

Jag började använda clips när jag gick ut eftersom mitt hår går av när det når axlarna!

 

Började med laserbehandling så snart är min tatuering borta =)

 

Jag köpte min tredje LV väska! =)

 

Min bil fick en makeover och blev lätt sommarens coolaste bil =)

 

Jag har slängt in party klackarna i garderoben och de gånger jag gått ut går att räkna på två händer...

 

Jag shoppade ungefär lika mycket som vanligt! Det jag ville ha och behövde =)

 

Och nu hoppas vi på ett fint 2011 =) Saker jag lovar att jag ska ändra/förbättra

 

Dricka max 1 läsk om dagen!

Börja cykla på motionscykeln!

Lägga ner lite mer timmar på plugget, kämpar redan gärnet men mer kan jag ge!

Lägga mer tid på familj och vänner!

Tänka först handla sen!

Försöka minska dator tiden till en timme om dagen!

 

 


Kommentarer
Postat av: pinglan

Du måste vara expert på det där med loppisfynd! :)

2011-01-04 @ 14:58:52
URL: http://pinglanm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0