Sundsvalls (STIL)ikoner

Syster har varit lite ledsen nu i två dar... så vad gör inte världens bästa syster för henne? Jag tog med henne ut på min favorit sysselsättning... shopping så klart! Så både igåår och idag har vi sprungit maraton i alla butiker.. (de som är värd att springa sig svettig i förstås.) Köpte skor till mig köpte skor till henne... köpte parfym till mig köpte parfym till henne=) Har till och med varit till frisören och klippt bort några centimeter! Mamma tyckte att det var ett illa måste...
Risbuske sa hon=( Hollywood säger jag=) På vägen från frisören blev vi påhoppade av en fotograf från Dagbladet... vi var perfekta för deras kolumn STIL... Jaa det kunde jag verkligen hålla med dem om... Söker jag inspiration i svall så får jag hitta den på mig själv! Men måste erkänna att jag är mycket nöjd för att jag fick visa upp min nya snygga gucci väska i tidningen=) Det tackar vi för=)
(Hoppas bara pappa inte ser vad jag betalade för den.)

Å just när jag har smält fyndet Madde gjorde sist vi var på second hand så hände det idag igen... men den här gången tog jag det som en mogen vuxen! Ett vuxenpoäng till mig, Tack!

Var även korkad och köpte för små ridstövlar,,, blir lätt så när man är stressad.. plus att jag ville ju så gärna ha dem men idag när de skulle på kunde jag inte ens få ner fötterna i dem.. fattar inte?
Synd och suck dem var ju så himla underbara=( Men det är glömt nu!=)

Hade även nytt läppglans dagen till ära... när jag träffade en kompis idag så sa han,, vad har du gjort med läpparna?, å gjorde en kalle anka min....  Mitt nya XL gloss=) Då sa han att jag såg ut som tjejen som har huvudrollen i "långt ner i halsen 2"..... Tack såå jävla mkt!

Nu ska jag måla naglarna... studio=)


        Systers nya fynd=)



Min nya super snygga Gant jacka=)



Mina favvo vänner på Waynes=)


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahaha snäll killkompis du har....typiskt alla muppar i denna stad!!! okej, bilden var inte så farlig ändå ;)

2008-08-26 @ 21:56:53
Postat av: Elle

det var från mig men det fattade du va?? ;)

2008-08-26 @ 22:07:53
Postat av: Anonym

Inte så farlig..? Bara det att det ser ut som att jag sitter och mediterar./Stina

2008-08-26 @ 22:11:58
Postat av: Stina

Inte så farlig..? Förutom att det ser ut som att jag sitter och mediterar..

2008-08-26 @ 22:21:56
Postat av: Nelly

Vad är det för läppglans? Vart får man tag i de? Märke? Pris?

2008-08-26 @ 22:35:42
Postat av: Elle

hahaha eller så njuter du av latten ;)

2008-08-26 @ 22:36:50
URL: http://elinbostrom.blogg.se/
Postat av: Stina

Ops, det blev visst två inlägg.. Men man kan ju aldrig få för mkt av det goda, som bekant!

2008-08-27 @ 16:07:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0