Finally=)


Vad jag har väntat och längtat och ikväll skulle det äntligen ske... Säsong 4 av The Hills! Mer drama åt folket! Tack MTV!
Dagen gick åt till att planera vart jag skulle se min bästa reality serie nånsin. (svårt beslut.)

Blev till slut att jag for hem till mamma och papppa. Ville inte vara sämre än mina "vänner"... klädde mig i fin blus, burberry scarf och solbrillor i håret, trots att det öste ner ute. Slängde mig fiint i soffan en timme innan start framför pappas tv på övervåningen. Fem min kvar till start.. vilket j******  nummer ligger kanalen på? Fanns ju bara 54 kanaler att söka mellan. Ringde i panik till min lillebror.. han berättade hur jag sökte och vips där på nummer 31 hittade jag den=) THANKS!.. FOR 1 SECOND.... reprisen av 1.a avsnittet vilket jag sett minst 10 ggr! SUCK

1 Hade klätt upp mig helt i onödan

2 Tackat nej till en fika på charm med mamma

3 Struntat i allt och alla


Men whatever en hel dags planering för en serie. När jag tänker efter så har jag ändå inte nån "som mig" favvo som jag har i Blair Waldorf och Carrie Bradshaw. Fast vem vet... kanske dyker jag upp i säsong 5 som Brody Jenners nya svenka supersöta sockerbit=) (Lyx för min gamla vän Maya och min gamla granne Sofia som är i LaLaa land=)

Jag som Blair,       som Carrie,          Ej bestämt vem jag vill va än

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Oj! Förvåningen är stor vill jag säga, du som inte ens hade mailadress har startat en blogg. Såg det via Facebook... Hoppas allt är bra!

2008-08-19 @ 09:32:56
URL: http://www.pernilla.jonsson.bz
Postat av: Agge

2008-08-21 @ 10:46:25
URL: http://angelicasagge.blogg.se/
Postat av: Agge

Haha såå där duktig är jag pernilla... fick inte ens med texten=) haha det var min bästis som ville att jag skulle blogga... så jag vet lite chockerande är det=) är det som vanligt me dig?? ser dig aldrig på oscar nu för tiden=(

2008-08-21 @ 10:48:55
URL: http://angelicasagge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0